الثلاثاء، 6 أبريل 2010

صور أولي رحلات عملي

دي وأنا ماشي عادى كدة واحد صاحبي صورني علي جين عفله وأنا ماشي على البحر بغعل الذكريات

دي وأنا علي الشط في العريش بجوار صخرة سليمان خاطر

دي في فرع الشركه بالعريش أثناء زيارتنا لها لمعرفه الوضع للتواصل وفهم طبيعه الحال بها




دي برضه في فرع الشركه بالعريش


دي بجوار النافورة أمام مطعم بساطه الي أتغدينا فيه في رحله العمل

دي بجوار سيارة من نفس موديل سيارة المستقبل " بيني وبين الشاطيء لا يزيد عن خمسه متر "


دي من مبني عالى في فرع الشركه بالشيخ زويد والي بشاور عليه دا البحر بلون الأزرق والأخضر " جامد طحن "

دي بجوار تمثال الجندي المجهول موجود من سنه 1982 " ملحوظه بيني وبين فلسطين لا يزيد عن كيلو متر واحد فقط "




دي من مبني الشيخ زويد بس على الطريق بقه مش كله شويه البحر وبتاع

زى الى فاتت بس منظر مختلف مش أكتر



دي بقه وأنا راسم الدور في الأتوبيس

شكلي كنت بحلم بفيلم تايتنك ولا حاجه في الصورة دي

أروع صور الرحله لي وأنا جنب البحر بتأمل في جمال الطبيعه

هناك 4 تعليقات:

  1. ايه يا عم الرومانسيه دى كلها..ده انت جااامد قوى على كده....
    جميله قوى مصر.. واكيد حبيبى اجمل "البحر"
    تسلم ربنا يكرمك ويحققلك كل احلامك مش بس العربيه وحبيبتك لا اكتر من كده كمان...
    بجد صور جميله وال محليها اكيد انك فيها..

    ردحذف
  2. مبروك على الشغل الجديد

    ردحذف
  3. الله يبارك فيك يا طالبي النجيب

    فكرتني والله إنى كنت مدرس ف يوم من الأيام ,

    وأنت من أحسن جواهرى في مجال التدريس ويارب أشوفك يارب بخير ومبدع في المجال الذي تتمناة .

    وأجوا أن تكون فى تمام الصحه والعافيه وتتطيع والديك مدى الحياة فهو سر النجاح ومفتاح الفوز بالدنيا والآخرة

    ردحذف
  4. آمين يارب ، بس أرجوك لو تعرف حبيبتى دى عرفهالى لأنى بغنى لحد فى مخياتى لسه مقبلتوش .

    وشكرا جدا على مرورك يا جميل

    ردحذف